.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزارت‌نفت: دیگر برای پرداخت یارانه پول نداریم
معاون وزیر نفت با انتقاد دوباره از پرداخت ماهانه بیش از سه هزار میلیارد تومان یارانه توسط وزارت نفت، گفت: شرکت‌های نفت و گاز دیگر بودجه‌ای برای پرداخت ماهانه یارانه ندارند.

معاون وزیر نفت با انتقاد دوباره از پرداخت ماهانه بیش از سه هزار میلیارد تومان یارانه توسط وزارت نفت، گفت: شرکت‌های نفت و گاز دیگر بودجه‌ای برای پرداخت ماهانه یارانه ندارند.

به گزارش مهر، منصور معظمی با اشاره به این که پرداخت یارانه از سوی وزارت نفت رمق آن را گرفته است، گفت: صنعت نفت ماهانه ٣هزار و ٧٥٠ میلیارد تومان به سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت می کند.

معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت با اشاره به این که اگر این رقم با ارز ٣ هزار تومانی محاسبه شود، صنعت نفت هم اکنون ١,٢ میلیارد دلار در ماه بابت یارانه ها پرداخت می کند، افزود: هم اکنون سهم شرکت ملی پالایش و پخش از یارانه ها ٣ هزار میلیارد تومان و سهم شرکت ملی گاز ایران ٧٥٠ میلیارد تومان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیاری از طرح های صنعت نفت هم اکنون با مشکل شدید منابع مالی به دلیل پرداخت یارانه ها مواجه هستند، اظهار داشت: شرکت گاز هم اکنون برای کشیدن خط لوله مشکل دارد در حالی که باید ماهانه حجم زیادی از منابع مالی را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار دهد.

به گفته معظمی، پرداخت یارانه مستقیم همانند سنگی است که در چاه افتاده و در آوردن آن کار سختی است.

معاون وزیر نفت از مسئولان عالی نظام خواست هر چه سریعتر فکری به حال این حجم عظیم یارانه ها که صنعت نفت باید در اختیار سازمان هدفمندی قرار دهد، بکنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 28 دي 1393
زمان رای گیری یکی میگه 50000 تومن میدم یکی میگه 100000تومن یکی میگه70000 بعد از رای میگن ندارم نمی دیم من که سر در نمی ارم شما چطور؟
سلامی 28 دي 1393
ما که نگفتیم نقدی بدید
به شما هم حق می دهیم مصرف اینهمه پول در هر ماه واقعا کار بیهوده و مطالعه نشده ای هست
فکر کنیم قطع کردید تکلیف مردم چیه
اگه میتونید حداقل گرانی های دولتی را به جای اول برگردونید اونو قطع کنید . ولی مطمئنم تنها کاری که از دست شما برمیاد قطع یارانه نقدی هست
البته هزینه آن را جناح آقای روحانی می پردازه و راستی ها منافع تبلیغاتی رو می برند
بهنام دوربینی 28 دي 1393
کدخدا چی شد !
نا شناس 29 دي 1393
نميدونيم حرف وزير نفت رو قبول كنيم يا معاون برنامه ريزي رييس جمهور
وزيرنفت ميگه ما ديگه پول براي يارانه نداريم و معاون برنامه ريزي رييس جمهور ميگه اگر تحريم ها افزايش پيدا كند و حتي نفت به به زير 10 دلار هم برسد ما توانايي اداره مملكت تا 15 سال ديگر رو هم داريم
به والله آدم نميدونه حرف كيو قبول كنه!!.........................11@@@@@@@@@

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.318 seconds.